Sunday 25 March 2012

Segmen Cik Mun: Die pilihanku ...cikgu!!

Ok.. next segmen yang saya nak join segmen yang di buat oleh Cik Mun.. Saya nak join segmen ni sebab saya nak jadi cikgu(macam tak de kena mengena kot sebab ni) hehehe, Tapi seriusly cite-cite dari kecik lagi mang nak jadik cikgu, Tapi apakan daya ku tiada rezeki. Tapi tak pe yang paling penting saya nak join segmen ni sebab kalau tanpa cikgu saya tidak berada sampai ke menara gading^^
 
ok yang kat bawah ni banner segmen ni .kalau korang pon nak join korang boleh klik sini. Boleh lah tengok syarat-syarat yang telah di tetapkan:)

                                   

Firstly, saya nak cite pasal cikgu geografi kesayangan saya, Kerana dialah saya amat meminati geografi dan kerana dia lah saya menjadi salah seorang dari 3 orang student beliau yang mendapat gred A dalam subjek geografi STPM 2009.Punyalah bangga hati saya time tu kan,,hikhik, beliau yang saya maksudkan Puan Salina Bt Ithnin,Beliau merupakan seorang guru geografi di SMK Bukit Gading,Sg Buloh.Yang paling penting beliau merupakan bekas mahasiswa di universiti yang sedang saya menuntut sekarang iaitu UUM Sintok^^Bagi saya Puan Salina merupakan seorang guru yang sangat baik,mesra dan peramah,Beliau tidak lokek ilmu dalam mendidik anak-anak murid beliau,Banyak Berkongsi pengalaman beliau dengan pelajar-pelajar beliau,Cara pembelajaran yang digunakan membuat kan saya sangat-sangat menyukai beliau. Thanz cikgu kerana membuat saya menjadi pecinta geografi:)dan yang paling-paling utama cikgu look cantik selalu^^

Second,saya nak story pasal cikgu bahasa Malaysia saya di tingkatan 6 iaitu Puan Rahayu bt Kasman.Juga merupakan guru tibgkatan saya.Bagi saya Puan Rahayu merupakan seorang guru yang sangat memahami pelajarnye,Selagi beliau mampu untuk membantu selagi itu huluran bantuan sentiasa beliau teruskan, Saya merupakan salah seorang pelajar yang sering mendapat bantuan beliau kerana beberapa sebab yang mungkin tidak dapat di ungkapkan dengan kata yang mudah di sini,Walau ape pon thanz sangat-sangat kat cikgu sebab banyak beri saya semangat untuk meneruskan impian dan cita-cita saya sehingga saya berjaya masuk balajar^^jasa cikgu sentiasa saya ingati sampai bila-bila. .

Lastly ,saya nak tunjuk gambar kedua-kedua cikgu yang saya maksudkan.Maaf kualiti gambar agak kurang jelas,Gambar ini di ambil semasa saya graduasi tingkatan enam 2009^^

Ok lah Puan Salina yang pakai tudung kaler itam^^
Then Puan Rahayu yang hujung sekali tudung purple:)

Saya sayang cikgu saya:)

           

                                      


ok pada rakan-rakan blogger ku yang kt bawah ni pe lagi korang jom join sekali ye^^




             

9 kaki blogger komen:

ftdanisha said...

jnguk dr site BEN
akuarium shah alam..harge ikan pun beribu ringgit!

Pecinta pink^^ said...

wah,,nice2,,baru lepas bace..

Amirah Raduan said...

jom terjah di blog katak... http://hijaugreen91.blogspot.com/2012/03/segmen-cik-mun-dia-pilihanku-cikgu.html

Pecinta pink^^ said...

Amirah..maseh dear sggah blog kte..jap gkte terjah blog awk:P

Nora Karim said...

Hebatnya cikgu salina... tak ramai budak suka subjek geografi.. hm... untungnya tuan blog..

http://dialoguda.blogspot.com

Pecinta pink^^ said...

hehe,kak Nora tula cikgu salina wat sy rase geografi dekat dlm jiwa sy:)

Unknown said...

thanx singgah...follow cni :)

anNaqia said...

singgah sini balik. :) nice entry btw.

Nour Adieb said...

X brp nampak muka cikgu2 tu :D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com