Tuesday 27 March 2012

Sebab-sebab saya berblog^^

Saya berblog di sebabkan oleh(ayat tak nak skema):

1)Di sebabkan lecture kasi asignment suruh wat blog yang berstylo^^
2)Saya dah bosan dengan fesbuk..
3)Saya dah jatuh hati,jatuh gile dengan blog(hikhik)
4)Saya nak jadi popular blogger macam Yuyu Zulaikha,Cik Epal(perasan sungguh)huhuhu
6)Nak cari duit nk enjoy .orang kata jadi blogger ley dapat duit(hahaha)


            
                                                                                 

Sekian,,terima kasih^^
lalalalala..

2 kaki blogger komen:

Unknown said...

wow ada assignment buat blog stylo? sbjek pe tu ek? dasat ;)

Pecinta pink^^ said...

Mk Kimi Subjek Computer Application in Management^^ n kena wat 10 entry dalam bi taw,,hikhik..ni blog pun tak terurus ag:(

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com