Saturday 31 March 2012

'Ajamoppical's 1st Giveaway: The Last Song';

Next segmen nak join segmen oleh Ajam..thanx sebab ajak saya join segmen ni okey^^

                

Actually jujur saya cakap,saya tak taw langsung pasal buku ni^^hihik..berpikir apakah yang patut di taip pasal buku nie..tapi akhirnye jari jemari ini  try search google jela..mudah kan..ehehehe..pe yg saya dapat tangkap sikit pasal buku ni tentang cinta,kasih sayang,kehidupan ,hubungan adik beradik(betul tak) kalau salah tak maw gelak eh ajam..huhu..almaklum buku omputih,,kite mane la hebat speakin ni..

Tu jelah kot yang dapat di rumuskan,,hahaha(gelak tak tau)..
Korang-korang nak join moh klik SINI okey:)

Dengan ini saya ingin tag sahabat blogger:

5 kaki blogger komen:

Unknown said...

hahaha saya pun tak hebat bahasa omputeh jugak, tapi bahasa dia guna dlm buku ni simple sangat :D tak bebelit pun, lagi senang dari novel2 form 5 dulu LOL!

.::: Princess MOMOY :::. said...

salam kenalan cik pink
comel la payung2 yg jatuh tu
blog momoy baru lagi jadi kosong jer

Unknown said...

he3 , gud luck , alahai , di suruh tulis pasal novel mat salleh plak dah ,

Pecinta pink^^ said...

Ajamm yeke?hehehe..kalo dapat la(berangan)senang la bace,,hehehe.
Momoy,,hehehe belog awak nice la,,xserabut mcm sy..SHAFIQ..hehehe..join la sekali^^

Unknown said...

winner dah di announce, sila ke latest entri dari saya untuk mengetahuinya!! :D

http://ajamoppical.blogspot.com/2012/04/ajamoppicals-first-giveaway-winner.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com