Wednesday, 28 March 2012

Bed Time Story^^


Assalamualaikum..

Sebelum mata di buai mimpi-mimpi indah,,mari-mari kite cite2 dulu..ehehehe..
Teringat lagi dulu zaman kanak-kanak riang,satu benda je yang wat saya senang nak tido..
Nak tau pe die?jeng jeng jeng...korang mesti ada pengalaman yang sama macam saya kan..korang-korang confirm lah mesti ada yang sama macam saya..saya senang nak tido apabila ibu bercerita pada saya sebelum tido dan senang-senang lagi nak tido tak payah nak tunggu lama bila ibu cerita pasal seram-seram..bile je dengar cite seram-seram tu pe lagi kan,terus tarik selimut selubung seluruh badan..takot punye pesal..hikhik..

Dan sekarang ni,saya punya kejahatan timbul untuk sakat-sakat adik-adik plak.Bile nak suruh diorang tido senang je dengan mereka-reka crita seram ala-ala hantu Kak Limah yang di tambah sedikit perasa yang memantapkan lagi rekaan cerita saya.Adik-adik kecil yang masih lagi blur-blur hidup-hidup percaya dan tanpa berpikir lama terus mereka tido.jahat kan saya..kesian adik-adik dapat kakak macam saya..tapi apakan daya saya memang suke menyakat adik-adik..hahaha

Ok sebelum mengakhiri hasil nukilan entry yang tak seberapa ni nak tunjuk doodle yang saya dapat dari segmen doodle untuk follower by Nabil..comey kn,,kaler pink..so sweetz,,,

Selamat malam ,tido lena..mimpi indah..







                                                               

13 kaki blogger komen:

Nur-Azam Shahdan said...

boleh plak tido dgr cerita hantu ahahaha ntah2 tido nanti termimpi2 plak :P

are_lin@yu said...

singgah sini..mmg peminat pink ni..hehe..apa2 pn sjuk ja masuk blog ni..cantik!!

::dEyb:: said...

comelnye doodle mata beso tu!! nak jugak ;)

[PCL] said...

Salam, pcl singgah sini..hepi blogging dgn keikslasan kita dpt rasa kenikmatannya.

Zaira Fadzil said...

terima kasih datang bw :D

tricksadja.blogspot.com said...

Gak mudeng ter...
Blognya sudah ku follow master...
Follow blogku juga ya??

Pecinta pink^^ said...

Azam hahaha tula,kenangan kecik2..bile da besar kite aplikasi kat adik2 plak kn^^

Pecinta pink^^ said...

are-lin..hee..maseh dear..mang pecinta pink^^

Pecinta pink^^ said...

deyb:kn comey kn doodle tu..hikhik

Pecinta pink^^ said...

PCL n Zaira maseh:) salam knal2^^

Pecinta pink^^ said...

trick nati saya follow okey^^ tq

mybunny said...

follow u..:))))

Pecinta pink^^ said...

maseh^^

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com