Sunday 25 March 2012

Pencarian Bloglist April Hazwan Hairy^^

Tibe-tibe rasa nak join segmen yang di buat oleh Hazwan Hairy ni.Mane tau ada nasib boleh la tersenarai dalam blog list April hazwan kan.. yela new blogger macam saya ni perlukan tapak tuk terus berkembang dalam dunia blogger ni^^

First , blog saya ni blog yang bole sy cakap umum,, saya tak letak skop tertentu tok blog saya, ape yang saya rase ada kt minda saya akan post..yang saya rase nak kongsi nan korang saya kongsi yang penting menarik tertarik kan,, then yang paling penting sharing is caring^^dengan kata yang paling mudah blog saya very very the simple one..santai kot^^

Second, kekerapan saya berblog tertakluk pada masa yang ada.. harap-harap satu hari satu pos la kan:)
Yela student macam saya agak kurang mase,, yang paling penting post akan menjadi lebiy kerap bila idea tu datang bercambah-cambah bagai akar,, hehehe.. plus lagi time kerajinan di tahap paling gaban memang for sure banyak la entry muncul:)

Ok kalau kawan-kawan pown nak join segmen hazwan hairy ni just klik sini ok,,
Pakat-pakat la kite mencuba,,belum cuba belum tahu:)

p/s:Entry ini di taip ketika mengantuk^^hikhikhik


                                
                                                         

6 kaki blogger komen:

hazwan hairy said...

salam..terima kasih pencinta pink..yup anda akan tersenarai..ehe..sbb xramai pun yg join lagi :-)

Pecinta pink^^ said...

wah,,suke2 maseh^^ hehe

apekinahdotcom said...

salam.. terima kasih singgah blog... student uum ek samala kite, dpp mana ye?

Pecinta pink^^ said...

Kin Naz sesame^^ dpp bank rakyat,,bank pilihan anda,,hikhik

hazwan hairy said...

dah list sila tgk ea..

Pecinta pink^^ said...

Okey^^

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com