Thursday, 13 December 2012

Mampukah Malaysia melangkah ke Final AFF SUZUKI ?

Assalamualaikum..

Hari ni merupakan penentuan hidup mati Malaysia dalam merealisasikan impian 28 juta rakyat Malaysia melihat mereka ke pentas final piala Suzuki AFF..Wah,rasa teruja sangat kan..berdebar pun ada ni kan..kan..

Agak-agak menang tak Malaysia malam ni?Harap-harap menang lah kan..Sama-sama kita doakan agar Malaysia menang..Amin (^_^)
           


Kalau Malaysia menang bakal bertemu Singapura..Misi menebus kekalahan hari tu..Hope sangat Malaysia menang !! So,jangan lupa saksikan Perlawanan MALAYSIA vs THAILAND.Walaupun kita tak dapat pergi stadium kat Thailand tu..Kita sokong je depan tv ramai-ramai okey ..



      Credit pic :MNFT

P/s:Entry ini adalah autopost..

21 kaki blogger komen:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

harap malaysia memang lawan thailand

yana aina said...

dah siap2 bju harimau malaya. mlm nie nk mengaum ... hehehh

Sue-Rya Qistina said...

confirm malam ni saya x senang duduk nak tgk aksi diorg. semoga kejayaan menjadi milik harimau malaya. aummmmm!!!

Farah Waheda Wahid said...

In Shaa Allah...mudah-mudahan kita berjaya...apa pown kita saksikan malam nih... ^_^

hazwan hairy said...

mampu! apa2 pun kita tggu dan lihat sja..hehe

Mrs Velentine said...

pasti boleh punya.

Dylla Abas said...

harap2 malaysia menang dan boleh pergi final nanti :)

Kelana Cinta said...

Malaysia boleh!!!Boleh punyalah~

♛ Aina Ayunie ♛ said...

insyaAllah Malaysia, boleh menang.. =3, kita doakan sama-sama, wokeys?

Anak Kampung said...

riso gak lau amalysia maen kat thai..rasa mcm dh pikir bukan2

red jambu said...

insyaallah.. sme2 berdoa yea..amin :)

AyueJean said...

Insyaallah Malaysia Boleh....

Piepy said...

insyaallah..
Pasti menang punya! heeehee
Chaiyoo Harimau Malaya .. :D

Cik Nur said...

moga malaysia berjaya..!

Nurul Filzah said...

MALAYSIA Boleh. Selamanya Harimau Malaya :)

Kakizan Omar said...

Confirm depan TV.. dan mengharapkan KEMENANGAN di pihak Harimau Malaya.. Amiiinnnnn

dEdEQ dE wIshEs said...

INSYA ALLAH

Seneorita Baharin said...

Hope Harimau Malaya mengaummm malam ni n kalahkan Thailand..In shaa Allah..Go go Malaysia!

Sally Yatiey said...

Malaysia boleh!

ಞNUR SYAFINASও said...

MALAYSIA BOLEH :)

Arjuna Silvera said...

semua harapkan yang terbaekk dari pemain Malaysia..harap berjaya

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com