Saturday 21 April 2012

Pengumuman:Segmen Tamat^_^

Assalamualaikum semua..

Dua-tiga hari ni tak dapat nak menjoin kan diri dalam mane-mane segmen..Almaklum kesibukan tahap menteri..Nak blogwalking pun tak sempat..alahai,pada mane-mane yang dah datang blogwalking blog saya terima kasih sangat-sangat ye..korang memang superb lah(^_^).Insyaallah nanti dah free saya terjah balik belog korang okeyh!deal..hikhik

Ok,,berbalik pada tajuk entry kat atas tu,saya nak umum kan bahawa Segmen:Blogwalking & Saya nak Masuk Bloglist Promosi Blog oleh saya sudah pun tamat tengah malam semalam.Jutaan terima kasih saya ucapkan pada yang sudi melibatkan diri dengan segmen saya.Saya dapat penyertaan daripada 70 orang blogger.Bagi saya itu sudah memadai buat saya yang baru nak bertatih belajar berblog.Selepas ni,nantikan kemunculan segmen kedua oleh saya okey kawan-kawan..peace(^_^)

Saya juga nak umumkan pada mereka yang telah terlibat dengan segmen saya,pada hari terakhir blog anda di bloglist promosi blog,saya akan review Top 5 blog terbaik mingguan.Harap-haraplah dengan cara ini dapat bantu promosi blog korang lebih lagi.Pemilihan dibuat berdasarkan post entry terbanyak sepanjang bulan Apri ini.

Di kesempatan ni juga nak ucapkan special thanz kepada Adik Zaty kerana buat banner yang sangat awesome untuk saya..Saya ni nak wat banner jangan haraplah nak pandai kan..hikhik.Zaty wat tempahan banner tau..
    Budak Purple ★
                    Klik SINI untuk ke blog Zaty

Ni lah banner Zaty wat untuk saya..comey-comey..lalalala(^_^)

              

Sekian,terima kasih,,,,

0 kaki blogger komen:

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com