Sunday 29 April 2012

Follower ke 600(^_^)

Assalamualaikum semua..

Selamat berhujung minggu..hari ni suka sangat sebab follower dah ada 600 la..syukur sangat ada yang sudi follow blog saya even blog saya baru je sebulan lebih..Thanx ye korang.Sekarang ni pun nak blogwalking tak boleh selalu..sibuk sangat-sangat..assignment usah kata lah banyak tak siap lagi.Kena lah saya slow kan aktiviti berblog ni.Tapi korang jangan risau ye,insyaallah ada masa free-free sikit saya terjah blog korang okey(^_^)

Saya juga nak review follower ke 600 blog saya sebab dia bertuah menjadi yang ke-600..hikhik.Beliau adalah si cantik manis DIANA.belog dia sangat awesome la jika nak banding dengan saya,ada lagu best..tapi tak tau tajuk pe..hehehe..

                Korang tekan SINI nak ke belog Diana

Ape-ape pun terima sangat Diana kerana jadi salah satu follower saya(^_^)

5 kaki blogger komen:

Unknown said...

untung la ...
teruskan up follower anda :D

Eiqa azra said...

tahniah.. dalam masa sebulan ada 600 follower! :)

Pecinta pink^^ said...

michelle:hikhik maseh ye
eiqa:thanx ye..

Fatin Diana said...

Wah, baru sebulan ea. Hihi! Btw, thanks review ;)
Haa, lagu kat blog tu tajuknya "Hangat Cintamu" :D

Hunny said...

waaah, ramainya.. cmane nak dapat ramai camtu,ye

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com