Monday 9 April 2012

Jom terjah blog mereka^^

Assalamulaikum ..saya post entry lagi..hikhik..okey kelmarin saya ada join Segmen Nasz:Promosi blog..Jadi hari ni saya dengan besar hati nak promosi blog kawan-kawan saya yg datang dari GROUP 1 iaitu di mana saya juga tersenarai di group tersebut..


Dengan ini saya juga ingin meletakkan mereka-mereka ini di senarai bloglist sy selama seminggu..promosi habis-habisan..hikhik.Kawan-kawan tunggu ape lagi,jamput blogwakling blog mereka yang ternyata semua menarik dan cantik-cantik belaka^_^

                                          Pecinta Pink^^


                                                              
                                                          

                                                               
                                                  
                                                              

                        

                                                                         

4 kaki blogger komen:

Unknown said...

terima kasih !

rAIHan said...

thnx dear.

raihan dah follow,promote n letak kat bloglist.

http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/04/promosi-geng-blog.html

Schu haDa said...

wah, baik betul..boley bw abes2 an jgk ni :)

Unknown said...

thanks... haha, sukenye..

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com