Tuesday 15 May 2012

"Segmen Jom Masuk Bloglist Aien!!"

Assalamualaikum..

Petang-petang ni rasa nya elok lah join segmen sebarang dua..hehe..Jom kita join segmen Aien..Jom-jom kita join...
           
           
               KLIK UNTUK JOIN

Blog saya di beri nama Gadis Pecinta Pink sebab saya sangat sangat sangat sangat minat akan warna pink..Saya baru je berblog selama 2 bulan..Baru sangat kan,kalau baby yang baru lahir pun baru pandai nak senyum-senyum..Haa..macam blog saya lah..baru nak tersenyum sikit-sikit..hikhik.By the way thanz buat encik Lecture iaitu Sir Tarmizi yang telah membuat kan saya jatuh kecintaan dengan blog..sungguh saya sayang amat sama ini blog..Tak boleh pisah-pisah walau sedetik lebih dengan kesayangan kita ni pinkypinky blog..hee


Tarikh tutup: 31 Mei

2 kaki blogger komen:

Aien_Aen said...

hYE..Thanks join

ASIAN SOLDIER said...

orang sintok rupanya,hha Dpp mane , sam brapa, btw lawa blog ni :D

 
Copyright© All Rights Reserved by Akmaluv90@blogspot.com